Tjuvarnas jul

Idag är de lördag, har bara skypat med la familia och de e såklart alltid lika skönt att höra deras röster. Och något som jag verkligen saknar är svensk humor! Amerikanarna ska va så himla pryda och de ska inte sväras elr sägas ngr fula ord, näe svensk humor ska de va!
EN HISS TILL ÅRETS JULKALENDER!
Jag har inte kollat på julkalendern de senaste åren men nu iår när man saknar den svenska julstämningen så började jag kolla på den & den e faktiskt riktigt bra! Den har verkligen sina roliga stunder, så de har blivit en rutin för mig nu i december att gå upp o starta julkalendern på svtplay medans jag sminkar mig, ger en bättre start på dagen! Såå jag ägnar en hiss åt årets julkalender Tjuvarnas Jul.

Jag fick även 2 paket idag från sverige <3 båda av mamma, ett mindre med 3 tränings t-shirtar som jag bad henne att skicka, ett större paket med julklappar som jag inte får öppna förren på julafton.
Ska strax sova nu så godnatt. Love ya Sweden! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0