Fredag

Ja idag är de fredag, dock slut nu, klockan är elva.  Har varit på state volleyboll idag i cedar rapids, vi förlorade dock, himla synd för de var så himla diktiga och de var så nära!  Efter det åkte vi å köpte glass på Dairy Queen, sen åkte vi hem och jag gick till basket tränigen, de var frivillig träning för JV idag så de va bara jag o 1 annan tjej som kom! Men men, vi övade bara på att skjuta så de var ganska kul och nyttigt att träna på!
När jag kom hem kollade Kelsey & jag på 2 avsnitt av The Real World San Diego, drama e alltid kul när de inte rör en själv ;)   Vi kollade senare på Dirty Dancing också, grym film! :)
NU ska jag gå o lägga mig, har basket träning vid klockan 9 imon! Från 9 till klockan 12! Tre fucking timmars träning är alldeles för länge! Efter de ska Kelsey jag & Chris åka till waterloo och shoppa, behöver ny kläder!
Godnatt Sverige, saknar dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0