Just for funzies

Ja nu vart de ett tag sedan jag skrev, dåligt jag vet! Men iaf så har jag nu börjat spela basket, vi har gått vidare i volleyball & football så de går sjukt bra för sporterna på Union just nu! Om volleyball laget vinner imorron så har vi ingen skola på fredag vilket inte hade varit helt fel så alla håller tummarna att dom vinner nu!  Football match i the UNI dome på måndag, kmr bli sjukt coolt!   Basket har jag än sålänge inte dött av så de går ju bra, dock så tränar inte volleyboll tjejerna med oss nu så de lär väl bli andra bullar efter det!   Haha Kels tittade precis in i mitt rum och började sjung: Look at my horse my horse is amazing, oooh that's dirty! Shut up woman get on my horse!   Sen gick hon, haha :)  Nu sitter jag bara o lyssnar om och om igen på Promise Me- Dead By April acoustiv version, så sjuuukt bra! Kbye :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0