State cheerleading

State cheerleading var förra helgen, det var en sjuuukt lååååååång dag, var så himla trött på att höra alla cheerleaders efter den dagen!  De vart himla kul på hotellet, delade rum med Jade, Katie & Sushi (aka Rachel). De bodde en galet snygg kille i rummet mitt emot oss och när Brittany, Grace, Jade, Sushi, Taylor och jag satt i korridoren gick han förbi och precis innan han gick in i sitt rum ropar Brittany ''you are really hot!'', vet inte om han hörde men de vart sjukt kul, han gick förbi en annan gång och jag gjorde en min som visade att jag tyckte att han va galet snygg och brittany säger ''keep it in your pants Amanda!'', haha han bara tittade tbx snabbt och gick vidare.
Vi placerade inte i ngt men vi var såå nära!  I sideline som jag är med i kom vi på 5te plats, vi var 1 poäng från att komma 4a och 5 poäng från 3a! Synd!      Competition squad kom på 15 plats tror jag, men vi fick poäng bortdragna för en tjej sparkade en pom-pom de var 10 poäng, sen 10 poäng för att de inte lyckades med 2 stunts, så vi vick 20 poäng avdragna, hade vi haft dessa poäng hade vi tagit hem hela skiten, vi hade kommit 2a om hon inte sparkat pom-pomen elr vad de nu heter i plural! ;) Men jag tycker så synd om henne, inte nog med att hon vet att de va liksom typ hennes fel att vi placerade så dåligt så säger coachen till alla att de va hennes fel och typ skyller allt på henne! Sjukt dåligt gjort! Iaf rolig helg men alldeles för mkt cheerleading för en dag!
Comp squad tävlar!
Sidelines Foto!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0