Basketball

Ja jag har nu bestämt mig. Jag kmr att spela basket i vinter! Ser fram emot de, speciellt eftersom Carolina den andra utbytesstudenten kmr spela och hon e bara för rolig! Hon har för de mesta ingen aning om vad som pågår! Sen så kanske Rachel ska spela också & de skulle göra de 4x bättre för hon e också himla rolig!
Jag e glad att jag gjorde cheerleading, jag träffade många härliga människor som jag antagligen inte hade pratat med annars, men jag är glad att jag ska spela basket för jag e trött på att heja på matchen, nu vill jag spela! :)
+ att jag tkr att cheerleading är ganska akward, som sagt glad att jag gjort de & glad att de e över ;)
Så nu ska jag bara övertyga Rachel att spela så blir vintern mkt roligare, jag ser verkligen fram emot att komma i form! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0