De e ingen vanlig dag!

Jo de e de, idag var en helt vanlig dag, skola 8:19-3:03 hem och äta lite snabbt, tbx till skolan för cheerleading, sideline träning 16:00-18:10, hem igen och chilla. Gary & Chris kom nyss hem så de ska väl fixa middag nu, kelsey har XC (cross country) meet idag så hon kmr hem sent. Jag ska bara duscha och lira lite gitarr innan jag går o lägger mig, & imorron e de FREDAG! :D Ska bli skönt med helg!
I helgen så ska Kelsey & jag antagligen gå på Iowa state's football match, Iowa state är 1 utav de 3 ''större'' collegen här så de kan la bli kul, och vi ska gå med Brianna min andra host sis, kanske sover hos henne också så de kan bli en riktigt bra helg! :)
Iowa state's stadium

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0