helg

Hallå! Helgen är över och imon e de skola igen, skön skol vecka dock!
måndag & tisdag- vanliga dagar
onsdag & torsdag- noon out, slutar vid tolv!
fredag- no school! :D
Ganska så chill om man säger så!
Iaf så har jag inte gjort mkt i helgen, hade ett ''showcase'' med cheerleadingen i Nashua, var faktist ganska kul. Jag tkr inte att cheerleading i sig är jätte kul men jag älskar folket där! Och jag måste bestämma mig om jag vill vara cheerleader för basket & brottning nu också.. Jag vill inte sluta träna med dom om eftermiddagarna men jag vill egentligen inte vara cheerleader för basket & brottning utan spela basket själv ist! Jag kan inte bestämma mig.. Men å andra sidan så ska Carolina den andra utbytesstudenten från Brasilien spela basket så de kan ju bli kul de med och jag borde göra de för att träffa nytt folk men de e tråkigt att sluta träna med cheerleading brudarna..
Dock behöver jag komma i form inför fotbollen!! Jag e riktigt taggad inför fotbolls säsongen, skolans lag e riktigt bra och dom var obesegrade hela säsongen förra i våras och den enda matchen de förlorade var 'the state champion final' så laget är de näst bästa i staten! Men nu är ju jag här så nu kmr vi helt klart bli bäst ;)  Näe men de var en liten ''träff'' här för fotbolls laget för att se vad folk går för skulle jag tro men vi fick inte veta varför de va, men de va kul iaf! Efter de så går de rykten på skolan om att jag typ e hur grym som helst på fotboll, vilket inte riktigt stämmer, jag hade inte ens spelat på typ 8 månader så jag e ju inte i toppform precis. Men jag har faktist börjat att göra lite armhävningar och var till o med ute o sprang igår! Jag ska banne mig vara i bästa formen jag någonsin varit i vår o se till att ta hem the state championchip!
den som orkade läsa hela dedär e inte dålig må jag säga! :D
En bild på bästa laget i världen! Ljungbyholms stolthet!
Ljungbyholms GOIF F95! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0