.

Ja, jag vet att jag inte har uppdaterat ngt men de e svårt! Man har så mkt annat att göra!
 Idag har jag varit i skolan, gick hem och åt sen gick jag tillbaka till the football field där det var cheerleading practice. Det var en freshman football game ikväll, såg inte slut resultatet men jag är rätt säker på att vi vann då det stod 28-0 när jag gick hem från cheer prac.  Nu sitter jag i soffan i vardagsrummet här och chillar lite, Kelsey ligger o läser sin ''boob book'' som hon kallar den (det är en kvinna som visar ett bröst på framsidan av boken), det är hennes homework så när hon har läst klart så gör vi väl ngt kul :) 
  När jag ändå pratar om Kelsey så måste jag bara säga att hon e den goaste människa jag träffat! Sjukt härlig person & jag är så himla glad att jag hamnade här! Hon är verkligen världens bästa ''syster''! :)

 Måste dra en kortis om hunden också...  Det är en äckligaste hunden jag någonsin sett! Hon 1. Är fulare än en påse potatis! 2. Hon luktar ILLA! 3. Hon e blind... 4. hon är mindre än en katt.. 5. om hon inte får sitt piller kissar hon utan att själv veta om det!....   Jag gillar verkligen inte den hunden, och jag gillar typ alla hundar & katter! 
 Chris (min värd mamma) har sagt att dom borde avliva hunden, men hon kan inte......

 Iaf nu ska jag kolla på lite skit med Kels, ha de gött så ska jag försöka att uppdatera mera! :)  

 / Amanda Borg 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0