For the nights I can't remember

Hejhej! Måste bara säge de när jag ända va där, Lennart är en av de andra tre utbytesstudenterna på skolan (vi e 4) & han åker också med EF och vi e bra kompisar, han har iaf varit i Sverige ngr ggr och han tkr de låter så himla töntigt när vi säger ''hejhej'' när vi hälsar! Onödig fakta men iaf!
Har bara varit i skolan idag, ingen cheer practice, skönt att va hemma tidigt för en gångs skull! Så jag har bara chillat sen jag kom hem, duschade nyss, kollade på säsongs premiären av 90210, drama drama drama! ;) nu sitter jag och lyssnar på lite skön musik, bla Hedley, For the nights I can't remember, love it!
Jag har fixat en ny header men den funkar tydligen inte?! Får försöka ngr ggr till antar jag..
Vi har tagit bilder både för vanlig cheerleading & sideline så om ni vill kolla in de fotona kan ni ju kolla länken här!  http://lattinphoto.morephotos.com/mp_client/pictures.asp?action=viewphotos&size=fullsize&pagenum=3&id=3310022&eventid=23744&imagename=UNION_JV_CHEERt.jpg
Brudarna från Newport, kan inte göra annat än att skna dom! <3
Vårat mästerverk i sanden är en kvinna som sitter o bajsar...


Närbild på mästerverket, om jag minns rätt hette hon Emma ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0