Game night

Ja se där! Jag är redan bättre på att uppdaterea! Two claps for me! :)
kom hem från skolan för ett litet tag sedan, slapp gå hem idag (Y) Jag gick på parkeringen påväg hem och jag hade en luvtröja på mig vilket var sjukt varmt så skrek Brandon - Amanda! You can't wear a sweat shirt when it's this hot outside! 
Jag- I know! It's so hot!
B- So take it off?!
A- I will..

Vi skrattade lite akward och jag gick vidare och tog av mig min tröja, då skriker Brandon igen
- Hey Amanda! Do you need a ride?
Jag- Sure! 

Jag bor verkligen inte särskilt långt ifrån skolan men de e ju alltid trevligt att få skjuts! Så han körde hem mig, SWEET! Iaf ikväll är det football game i Independence vilket ligger typ 35 min härifrån, vet inte om jag ska gå för vi ska nämnligen till minneapolis tidigt imorron, vi (jag, Kelsey, Chris, Chris syster, mamma & systerdotter) ska gå på musikalen Hairspray! Och så ska vi shoppa på Mall of America!  Hur som helst så får jag se om jag ska gå, ska prata med Kels när hon kommer hem från cross country! 
  Hade på mig ett U linne idag som jag fått från chris.

                       Go Union Knights!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0