Powder Puff

Hallå! Idag så har jag varit i skolan & ingen cheerleading idag men Powder Puff!  Powder puff är amerikansk football för tjejer & de e 1 match man tränar för, eftersom jag e senior så spelar vi emot the juniors & de e den matchen folk kollar på. Jag kommer att vara receiver vilket innebär att jag antingen bara springer & tacklar den som står framför mig elr springer mig fri och tar emot bollen o kutar! :) De kommer att bli riktigt kul! Jag hade hellre bara tagit emot bollen o sprungit från början för de e riktigt svårt att ta emot dom där bollarna!  De e söta pojkar som är coacher iaf! Förutom Lennart.haha.. Jaja, nu ska jag gå o duscha elr störa Kelsey när hon gör läxor :)  Ha en bra dag/kväll, whatevz' ;))
Powder puff! (dock inte från Union)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0