Utkast: Sept. 10, 2011

Jaha, då vart de en blogglös vecka igen. Jaja, igår vart de FOOTBALL GAME!!! Vi vann igen!! 50-7 denna gången! :D
Jag är ju cheerleader men dock inte för varsity utan för JV, Junior Varsity o dom är inte lika bra alls som varsity... Igår förlorade JV med 7-45 elr ngt liknande.. Pinsamt!
Iaf så var inte gårdagens match lika rolig som förra veckans alls! Förra veckan stod Kelsey o jag i student section med massa annat folk och stod o hejade på våra knights! Idag ställde vi oss i student section också och de va ju ingen som skrek elr ville skrika så vi gick o satte oss vid Ed & Josh ist.
Här är en länk så kan ni se lite hur de ser ut vid vårat football field!
http://www.kwwl.com/story/15431153/the-union-knights-take-down-the-stormin-pointers
Haha måste berätta om homecoming också!! Jag vart frågad till homecoming 2 ggr nu, sagt nej till båda. Första killen som frågade var Jason, varför sa jag nej till honom? 1. Han röker på typ hela tiden 2. Han är sjukt irriterande 3. Jag kan inte se vart han tittar för att han e skelögd 4. Jag tycker inte om honom 5. Han skulle vara kul att gå med.
Kille nr 2. Okej detta hände igår under the football game, Kelsey o jag sitter o tittar på matchen när en freshman petar kelsey på axeln och frågar Kelsey:
Hey, does she have a date for homecoming? (pekar på mig)
Kelsey tittar på mig och vet inte riktigt vad hon ska säga, så jag svarar honom: Noo.....
Han frågar Kelsey: Well, does she wanna go with him och pekar på sin kompis som sitter brevid.
Kelsey o jag tittar på varandra och jag säger lite förvirrat: I don't know who you are?! I have never seen you before in my life!.......    Vi vänder oss om igen och de e en vääldigt akward silence, efter typ 20 sek så reser de sig och går sakta iväg.. Kelsey o jag börjag gap skratta!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0