2 hour delay

Ja imorgon så har vi två timmars försening i skolan, vilket betyder att vi inte börjar förrens kl 10:19! Happy day!  Detta är pga snö såklart, lite snö här och man slipper skola funkar för mig!! I Sverige hade vi fortfarande gått i skolan om så vi skulle gräva oss ut ur huset, de behövs inte här. Så jag ska chilla till de ikv tror jag allt!    One Tree Hill hade ju premiär för säsong 9 igår, jag smsade en kompis under hela avsnittet och berättade tankarna för varandra och vi kom båda fram till att
1. Det finns många snygga män i denna serie.
2. Vi ska ha en sleepover för att prata om OTH & fotboll.
3. Fan att de e sista säsongen!

Nu ska jag göra mig iordning för sängen, God natt USA, God morgon Sverige!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0